vinyl junkie looking for his next fix - help support my addiction by visiting my shop!
Recent Activity
posted a comment on Drake - More Life. about 6 hours ago
I would kill a man to be able to spin Passionfruit...idc if it's a bootleg lol
posted a review of Drake - Care Package. about 6 hours ago
My pressing sounds great. Minimal skips etc, but I mean it's a bootleg you know so. But ngl would rather have this in my collection than Views any day of the week!
posted a comment on CharlestheFirst - The Ascent. about 8 hours ago
I definitely see your point, but at the end of the day, no high priced record is gonna be worth the same as retail. I think there's an argument to be made about "natural" inflation vs. artificial inflation, but everything gets a repress down the line... See full review
posted a review of The Chemical Brothers - Further. 7 days ago
Nice pressing, no complaints with my copy! Get ready to be taken on a ride through space, time, and love~
posted a comment on Saba (14) - Comfort Zone. 7 days ago
bootleggers do your thing ... need to spin this asap!!
posted a comment on Childish Gambino - Heartbeat. 7 days ago
this is definitely slept on by collectors ... but iykyk
posted a comment on Bonobo - Migration. 7 days ago
Are you comparing this to seeing him live? I think that's the true medium that his music was created for though, so I don't think any home system could ever do it justice!
posted a comment on Bonobo - Migration. 7 days ago
I think it's just the zine + bonus artwork, but tbh the zine is pretty fucking sick!
posted a comment on Charli XCX - How I'm Feeling Now. 11 days ago
imo releasing more devalues it for even the fans. nothing wrong with sticking to the originally stated numbers of copies pressed if there are cheaper variants out there for people to spin
posted a comment on Kero Kero Bonito - TOTEP. 15 days ago
do you still need a copy hmu but lmaoo lol
posted a comment on Brand New - The Devil And God Are Raging Inside Me. 15 days ago
i wonder where in the world is that 666th copy now..
posted a comment on SALES* - Sales - EP. 20 days ago
https://merch.wearenotsales.com/categories/vinyl still available directly from the band as of 2021 happy new years everyone~
posted a comment on Sales - EP. 20 days ago
https://merch.wearenotsales.com/categories/vinyl still available directly from the band as of 2021 happy new years everyone~
posted a comment on Sales - Forever & Ever. 20 days ago
https://merch.wearenotsales.com/categories/vinyl still available directly from the band as of 2021 happy new years everyone~
posted a comment on SALES - SALES LP. 20 days ago
https://merch.wearenotsales.com/categories/vinyl still available directly from the band as of 2021 happy new years everyone~
posted a comment on The Marías - Superclean Vol. I & Superclean Vol. II. 20 days ago
have one (1) extra copy for TRADE hmu thank you~
posted a comment on Cigarettes After Sex - Cigarettes After Sex. 20 days ago
Out of stock on their webstore for now, but if they restocked once, they'll do it again. Just wait and keep a look out guys~
posted a comment on Sales - Forever & Ever. 23 days ago
If you have this version, message me please. Willing to pay or trade for this. Or provide any non-vital organs. Your choice. Thanks!
posted a comment on Death Cab For Cutie - The Forbidden Love E.P.. 24 days ago
Please...I need to spin Photobooth at least once in my life. Please message me can provide any non-vital organs as payment.
posted a review of Lil Baby, Gunna - Drip Harder. 28 days ago
Bass is full and dynamic. No playback issues with my copy.

Yeah it's UO and not VMP, but don't let that fool you, this is due to become a trap classic. Being one of Young Thug's children, I would say that he is the essence of the next wave of trap,... See full review
posted a comment on SZA (2) - Ctrl. 28 days ago
Green marbled would have been cool ... why teal lol
posted a comment on Logic (27) - Supermarket. 29 days ago
the crazy part is that it was a Logic record lol
posted a comment on Mac Miller - Swimming In Circles. about 1 month ago
wish I knew about this before I got the preorder from his web-store lol! too bad there wasn't any bonus that came with that.. oh well
posted a comment on Doja Cat - Purrr!. about 1 month ago
she gotta get off them internet chat rooms and give us a vinyl pressing of this lol